TTSK

TTSK

Zverejnené 4.7.2018 19:45:39

 

Kollárova dvojtvárnosť
Trnavský samosprávny kraj vyhlásil súťaž na nové logo TTSK. Odmenou je 500 eur a sezónna abonentka do divadla. Súťaž je verejná, návrhy môže zaslať hocikto. Ako sa to robí v Hlohovci? Keď primátorov dosadený kamarát šéfoval MsKC, tak si vymyslel rovnakú zákazku a prihral ju priamo firme All marketing, s.r.o., kamarátovi a sponzorovi volebnej kampane Kollára. Za 4000 eur. Žiadny výber, 8x drahšie pre malú príspevkovú organizáciu a ešte aj za logo okopírované z internetu. Jedna šanca stačí vykrikoval Kollár v kockovanej košeli. Plné ústa transparentnosti a spravodlivosti. Nech si každý urobí názor sám, akú váhu majú jeho slová. Keď je niekto nepohodlný a dovolí si kritizovať, tak skončí na ulici aj po desiatkach rokov záslužnej práce s medzinárodnými výsledkami. Keď je niekto sponzor jeho volebnej kampane, tak si môže robiť čo chce a nikdy sa mu nič nestane. To je Miroslav Kollár.

Hodnotenie (+100%): Nesúhlasím Súhlasím